Imorgon!

Fan vad tiden har gått fort! Imorgon åker vi äntligen över till Danmark för att kolla på Lady Gaga! :D Ska ägna kvällen åt att lyssna på musik, packa och snygga till naglarna. Kommer bli en låååång men grym dag imorgon! WOHO!
 
Såhär grymt var det för 2 år sedan när vi såg henne i Köpenhamn. Kommer bli minst lika awesome i Herning!



Just nu pågår en ''veckans blogg'' på min blogg där du kan bli länkad inför mina läsare! Allt du behöver göra är att kommentera ''jag är med'' i detta inlägget: http://www.nattstad.se/moahsvan/veckans-blogg-15626301 så är du med och tävlar! Jag kommenterar även din blogg när vinnaren är dragen. Kram! OBS, förlåt om du inte tycker om dessa kommentarer.

2014-09-30 // 19:15:03

spännande :D

2014-10-03 // 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback