Ikea

Igår tog Olle och jag en tripp till Ikea för att bland annat köpa ny klädsel till soffan. Den vi har nu är så jäkla dassig, fläckig och nopprig..inte så jäkla praktiskt med en ljus soffa när man har två katter, hyfsat ofta har hemmafest, och 99% av gångerna äter i soffan. Såatteeeeeee. Ja.

Hur som helst så hade jag spanat in en mörkbrun klädsel på hemsidan innan som jag tyckte var fin, men när vi kollade på den i varuhuset så gillade vi den inte speciellt. Dessutom var tyget sådant att det lätt skulle fastna katthår i, vilket vi verkligen inte ville. Men vi båda gillade ett mörkgrått tyg väldigt mycket, som dessutom var myyycket billigare än det bruna, så den fick det bli! 

Förutom soffklädsel så inhandlades det givetvis lite annat smått och gott också, man kan ju inte låta bli :) sen så får det bli en tripp till efter att vi har flyttat, då vet man lite mer vad man behöver.
Nu - packa upp kassarna!

Någon ska alltid ställa sig mitt framför, haha.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback