Härliga sensommardagar

Jag bara njuuuter av det underbara vädret som är nu. Allt blir så himla mycket lättare när det är sol och inte spöregn. Men trots det fina vädret så har jag knappt hunnit träna Prins någonting alls det senaste, vilket känns ganska stressande eftersom tävlingen närmar sig med stormsteg. Förhoppningsvis blir det mer tid över nästa vecka.

Förresten så känns det helt galet att vi flyttar snart. Det är ju till och med såpass att det är helt okej att börja packa nu! Har så mycket framöver så det hade till och med varit bra om jag började redan nu. Ska upp till pappa och hälsa på i helgen och kommer då få 20-25 extra flyttkartonger med mig hem, sen jävlar ska här börja packas :D känns dock inte som att vi kommer fylla ens hälften av dem, haha.






Shit va kul :D jag flyttade ju nu i måndags å är fortfarande inte klar med all montering å shit.. xD

Svar: Jaaa, så in i helvete! Haha fyfan..vill inte ens veta hur lång tid det kommer ta för oss att få upp allt xD Klarar inte av att leva i kaos!
Whatsername

2014-09-04 // 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback