Fest!

Förra fredagen (fan vad snabb jag är med att lägga upp bilder) så hade vi en liten utflyttningsfest här hemma. Lite tråkigt att vi aldrig mer kommer festa i den här lägenheten, för fy tusan vilka fester vi har haft! Jag uppskattar våra grannar något enormt, och det är ett under att vi inte har fått ett endaste litet klagomål under de 2,5 åren som jag har bott här när vi ibland har spelat heavy metal och varit jävligt högljudda till tidigt på morgonen. Spännande att se om vi har lika oberörda grannar i det nya huset eller om det är folk som älskar att klaga på andra.
 
Hur som helst. Här kommer en drös med bilder från kvällen! Tror det är Agnes som tagit de flesta bilderna, tur det är någon som är smart och knäpper lite kort när min kamera ligger framme :)
 
Emma gör drinkar // Världens finaste!
 
 
Shotbricka!
 
 
 
 
Satte i min septum, haha. Nosen full av skrot.
 
Måste bara visa denna bilden. Ser ni min armbåge?! Världens vassaste och benigaste. Jag har ganska stora överarmar eftersom jag har sånna mock- och ridmuskler, sen kommer världens benknota på armbågen, följt av klena och tunna underarmar. Ser så sjukt fult och oproportionerligt ut! Och jag har knappt ett gram fett på armarna, bara ben och muskler ._. Snygg back patch i alla fall.
 
 
Hahaha, åh lilla hjärtat! Så ful! Agnes tog typ 100 bilder med blixt på Kosmos, och han ser lika retarded ut på alla xD Plutten blev väl helt blind!
 
Tutteee!
 



Åååh vilken mysig katt :D

Svar: Hihi jaaa han är underbar! <3
Whatsername

2014-09-11 // 10:59:09

Vad gjorde ni för shot?

Svar: Det var någon blåbärsshot :) varm blåbärssoppa, vodka och så en klick grädde på toppen!
Whatsername

2014-09-11 // 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback