14 saker du måste tänka på innan du röstar på SD på söndag

Snubblade över DET HÄR inlägget på lajkat.se. Tyckte det var så bra att så mycket var samlat på ett ställe, så jag kopierar det helt enkelt rakt av.
 
 
1. Hur Jimmie Åkesson och partikamraterna sjöng om mordet på Olof Palme
 
 
 
2. Deras toppolitikers syn på homosexualitet
Björn Söder jämför homosexualitet med pedofili och skriver att homosexuella aldrig kommer vara normala.
 
 
 
3. Järnrören, mörkläggningen och lögnerna
 
 
 
4. Hur Åkesson uttrycker sig när allmänheten inte hör
 
 
 
5. Christoffer Dulny, 30, ordförande för SD i Stockholms stad
 
Läs mer på Expressen.
 
 
6. Deras matteskills
 
 
 
7. Arne Steen, Sverigedemokraternas gruppledare i Göteborg
 
”99 procent av de från Nordafrika och mellanöstern är inga bra medborgare”
 
 
8. När Åkesson pressades av BBC
 
 
 
9. Erik Almqvist uttalar sig om kvinnor vs män
 
Källa. Almqvist var tidigare ekonomipolitisk talesman och riksdagsledamot för Sverigedemokraterna men avgick efter järnrörsskandalen.
 
 
10. Deras lokalpolitiker
 
 
 
11. Riksdagsledamoten Markus Wiechel
 
Wiechel om mörkhyade personer som han har sett i ett filmklipp.
 
 
12. SD:s ekonomiska politik
 
 
 
13. Richard Jomshof, rättspolitisk talesman
 
Källa: SVT.
 
 
14. Thomas Bengtsson, kandiderar för SD i Växjö
 
"Era jävla halvapor jag vill döda er. Fy fan vilka jävla as ni är"
"Inavlade j-a cpblatte"
"Jag föreslår nackskott"
Källa: Expressen.



Länkade precis detta inlägg själv på min facebook och som jag skrev där, Har man inte förstått ens nu vad SD egentligen står för, då är man antingen efterbliven eller bara rent utsagt en idiotisk rasist. Punkt slut.

2014-09-11 // 14:18:02

Åh, redan sett denna. :)

2014-09-11 // 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback