Victoria's Secret

När vi var på Rusta i förrgår så skulle vi egentligen bara köpa julpynt, men när vi klev innanför portarna så möttes vi av en vägg med roliga produkter. Bland annat så hade de flera smarriga body lotions från VS, och en av dem fick följa med mig hem. Har en body mist från dem sen innan som jag äälskar, men den här body lotionen (?) gillar jag ta mig tusan ännu mer!
Första testet fick bli igår på jobbet. Man blir rätt sunkig, sleten och lökig efter att ha trängts med alla tanter där inne en hel dag. Men jag luktade lika gott när jag kom hem som när jag åkte hemifrån, så båda tummarna upp :)
 
Nästa gång som jag åker förbi Rusta så ska jag lätt köpa minst två stycken till! Herregud, vårat badrumsskåp svämmar över av mina body lotions och parfymer just nu, haha..borde egentligen inte köpa fler, men kan inte låta bli :) Man kan väl inte ogilla att lukta gott och kunna variera sig!
 
 



Kul! Jag har Coconut Passion i både lotion och mist! :)

Svar: De är verkligen underbara :D
Whatsername

2014-11-29 // 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback