Sjuk. Igen.

Fräsch igår, ofräsch idag.
Fortfarande inget svar från vårdcentralen och jag är ständigt sjuk. Hinner känna mig pigg och frisk i några timmar innan det smäller till och jag känner mig sjuk igen. Vilket suger. 

Imorgon spelar At The Gates på Trädgårn i Göteborg och vill så gärna gå. Jobbar dock på fredagen, plus att jag inte känner mig helt hundra så får se om det blir något. Hade ju flera spelningar inplanerade nu i höst, men ingen har blivit av. Trist, men förhoppningsvis kommer det fler gånger :) om inte annat så får jag ta igen allt på Sweden Rock i sommar!






Låter som du kanske åkt på samma skit som jag precis blivit frisk från... Krya på dig hur som, hoppas verkligen du får hjälp till skillnad från mig!

Svar: Ja, du var väl supersjuk ett jävla tag va? Blä :( tur att du mår bättre nu!
Tack! Ska göra så gott jag kan!
Whatsername

2014-11-27 // 01:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback