Se på fan!

Igår bestämde jag mig för att sluta vara pluffsig och börja göra lite övningar hemma. Har svullnat som fan nu när jag varit sjuk, och vet egentligen inte om det är okej att jag "tränar" eftersom jag inte har fått tillbaka några resultat än. Men sålänge jag inte mår dåligt så tänker jag köra på. Jag mår ju faktiskt dåligt av att se min kropp svullna upp som någon slags vattenballong, såatteeeeeee. 
Har varit duktig både igår och idag. Och idag efter några utfall, situps, armhävningar, squats, och sammanlagt 2 minuters planka så jag är helt slut! Speciellt i benen, de ger vika emellanåt när jag går xD detta är fan illa! Vet inte hur det kommer gå att jobba imorgon, lär ju se nerbajsad ut. Så nu ska jag bli stark och orka göra lite övningar utan att känna mig som en död padda efteråt! Pinsamt detta här.
Fast, jag har mockat åt 11 hästar, fyllt ca 30 hösilagepåsar och busat, lekt, sprungit och löslongerat Prins idag också. Helt okej!

Nu ska denna otränade skrytmånsen fixa lite käk till sig och sin utarbetade karlslok. Tack och hej!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback