Nåldynor

12 september 2014.
 
En fredagseftermiddag i september så tog Agnes, Emma och jag bilen och for till Göteborg för nya äventyr. Piercing hos Ed och biomys stod på schemat.
Jag körde för första gången bil mitt i centrala Göteborg vid rusningstid. Vilket var fruktansvärt, haha! Vi tog en snabb sväng inne på Shock och jag köpte äntligen mitt efterlängtade patronbälte. 20 kilo tyngre och 800 spänn fattigare så körde jag oss vidare till Ed där vi alla tre gjorde lite utsmyckningar; Agnes gjorde en conch, Emma en septum och tre stycken helix, och jag gjorde min medusa. Nöjda som sjutton så brummade vi vidare och käkade thaibuffé, och gick sen och kollade på Turtles. Supermysig eftermiddag och kväll med mina två favvisbruttor!
 
Emma och jag köpte varsitt patronbälte på Shock!
 
I väntan på vår tur hos Ed.'
 
Okej, detta kan ju vara något av det sötaste jag någonting sett!
 
Nypiercad och glad mupp!
 
 
Agnes fick sig en conch.
 
Emma hade sin svintuffa Turtles-tröja på sig dagen till ära :)
 
Emma med sin nya septum och sina nya helixar.
 
Innan bion frossade vi i maaaaaat :D
 



Åh så sjukt nice!

Svar: Som tusannnnnn! :D
Whatsername

2014-11-04 // 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback