Fäzt

Oj oj oj vad sent allting kommer upp..men försöker komma ikapp så fort jag bara kan. Har inte speciellt mycket tid över för att sitta vid datorn, så det kommer när det kommer :)
 
Eum ja.
Samma dag som vi hade varit på Skene Marten, ätit hamburgare och allt det där så skulle Agnes och Daniel ha fest hemma hos sig. Så efter att vi hade käkat upp våra hamburgare så gick vi allihopa upp till dem igen, och somnade på soffan! Haha, 60+ redan! Men det var verkligen helt perfekt, för efter en liten tupplur var vi fit for fight och det var bara att hoppa påt!
Senare så åkte vi till Kinna Krog (HAHA!), dansade fuldans (Vi dansade så fult att vakten nästan slängde ut oss, HAHA!), shotade, och hade konstiga samtal med folk innan vi åkte hem till A och D igen.
 
Agnes hade gjort Emma, mig och sig själv i The Sims 4 :p
 
 
 
 
 
Okej, denna bilden är tagen ute på krogen. Jag tror min sambo skäms över mig. Och jag kommer inte ens ihåg att Agnes tog den. Så jag slutar här xD
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback