Loppisfynd!

FYFANNNN vad kallt det var ute i morse! Sol och fint såklart, så när man kollade ut genom fönstret så trodde man att det skulle vara gött ute. Höll ju på att dö när jag stack ut snoken och det blåste iskall halvstorm, haha! Men ändå fick jag upp en trött och bakfull sambo och drog med honom till loppisen som öppnade klockan 8. Och trots att det var fullt av folk och att tanterna var helt hysteriska vid insläppet så hittade vi minsann några fina grejer! Två orientaliska mattor (ÄNTLIGEN!) för 25 kronor styck, fina böcker, en plåtburk och ett par Converse för 5 kronor styck. Och så hittade Olle ett bordshockeyspel för typ 40 spänn. Så kalaset slutade på strax över 100 kronor. Helt okej ;)
 
En av två mattor. Den andra är egentligen finare, men den behöver en liten uppfräschning innan den hamnar på vardagsrumsgolvet.
 
Tre böcker och en plåtburk. La ingen större vikt i att kolla vad som var i böckerna eftersom de bara ska vara fina att kolla på, men det var ju trevligt att jag fick med mig en svensk uppslagsbok :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback