Hej hej hemskt mycket hej.

Ett tag sen det hände någonting här nu. Det blir visst lite varannan vecka-uppdatering, haha. Men det kikar in en hög med folk här varje dag trots att jag inte uppdaterar, och det är ju alltid kul :)
I måndags var jag och tatuerade mig, och efter det blev jag sjuk. Vissa får feber efter att de har tatuerat sig, men jag har aldrig fått det innan så tror inte att det berodde på det. Fick dessutom utöver feber en helvetes bihåleinflammation och väldigt ont i halsen, så jag knaprar mest ipren, sköljer näsan och gurglar Captain Morgan nuförtiden. Har lite panik över att jag inte kommer hinna bli frisk till Sweden Rock..vi åker ju ändå på måndag. Så det har blivit väldigt lugna dagar med soffläge och serie-tittande (har plöjt igenom säsong 1 och 2 av Girls).
 
Anyways. Idag när det är röd dag och allt så tänkte jag försöka komma ikapp med lite inlägg. Bäst att få det gjort eftersom vi åker bort om några dagar. Så jävla nice att ett helt års väntan äntligen är över! HURRAA!
 
Varvade nässköljningen med lite sånt här gott.



Åh, den 88an var jag ju sugen på idag.

Svar: Lätt en av de godaste glassarna! :)
Whatsername

2014-05-31 // 00:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback