5 dagar kvar!

Idag är det bara fem dagar kvar tills årets Sweden Rock Festival drar igång, och om bara TREEE dagar så drar vi! TJOHO!
 
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att lineupen till årets Sweden Rock är ganska dålig. Läser lite här och där att folk tycker att det är en "sjukt bra lineup i år", så sitter jag här och bara.. näe!? 
De banden jag verkligen vill se är W.A.S.P., Arch Enemy, Black Sabbath, U.D.O., Masterplan och Kamelot. Och Di'anno VS Bayley, men de spelar på onsdagen och då har jag ingen biljett. Sen gör det ingenting om jag råkar se typ Alice Cooper, Billy Idol, Annihilator, Sodom, Madam X, Q5 eller Royal Republic, men känner att det inte är något måste. Eddie Meduza Lever hade i och för sig varit lite kul att se, men de spelar på onsdagen..
Alltså vad är det här? Antingen så är min musiksmak jävligt trång och dålig, eller så är lineupen väldigt torr. Det är bara sex stycken band som jag verkligen vill se. Sex?! Hur många band är det som spelar? Typ 80?

Nej, ska fan inte klaga. Är superglad över att jag har en biljett, och jag kommer ha så jävla kul oavsett om jag kollar på mycket band eller inte. Men visst blir man besviken eftersom man sitter hela året och hoppas på att massor av ens favoritband ska dyka upp. Får helt enkelt hoppas på att det kommer fler band i min smak nästa år :)
 
Jag är ett vilt barn, kom och älska mig, jag vill ha diiiiiiiiig!



Såååå taggad på WASP! :D

Svar: Jag meeeed! :D ses vi frontrow i dimman? ;)
Whatsername

2014-05-31 // 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback