Tumblr.

Jag älskar verkligen Tumblr! Inte bara för att man kan hitta fantastiskt fina bilder, utan det finns ju så himla mycket stört och roligt. Sitter helt ärligt och asgarvar för mig själv emellanåt, hä hä. Har suttit och kollat runt i säkert över två timmar nu, och jag som skulle ha en massa gjort idag. Oh well.
Nu ska jag kolla på The Exorcist (bara jag som tycker att den är ganska humoristisk?) resten av kvällen. Kanske skulle orka laga mat också. Om jag är smart så passar jag ju på att göra någonting som Olle inte gillar, eftersom han är iväg och jobbat tills på onsdag. Typ wookade grönsaker. Smarr!
 
 



Kolla bloggen. Bilder på när min syster rider Aron :)

2014-06-16 // 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback