Tidiga morgnar

Hej hej igen. Upp och ner med uppdateringen här, precis som vanligt.
Har äntligen börjat jobba igen, gjorde mitt första pass sen i höstas på självaste midsommarafton. Men vad gör det, skönt att vara tillbaka igen! Dock är det jäkligt tidiga morgnar för min del; måste gå upp klockan 4 på morgonen när jag börjar 6, vilket är de flesta av mina pass. Men jag klagar inte, får ju se urfina soluppgångar i bilen påväg till jobbet :)
 
Har dock varit tvungen att stanna hemma denna veckan, vaknade med en jäkla nackspärr i måndags morse. Fattar inte riktigt hur jag lyckades få det. En vän till mig som är väldigt duktig på massage och sånt knådade lite på mig i måndags och fick mig att stå rakt, och inte med både axeln och huvudet på sniskan. Hon hittade också flera punkter i ryggen och nacken där jag behöver rätta till kotorna. Kan ju förklara varför jag har haft ont ett bra tag..är även påväg att få inflammerade muskler, så käkar Ipren så ingenting ska bryta ut. Kanske kan vara det som ligger bakom nackspärren. Vem vet vem vet. Har i alla fall känt mig som Agda 95 år denna veckan, helt sjukt vad begränsad man blir! Bara en sån enkel sak som att plocka ur diskmaskinen blir ju ett helt jävla projekt. Men idag känns det väldigt mycket bättre, så har till och med varit iväg och jobbat. Imorgon väntar en 5 timmar lång ridtur på Prins tillsammans med tjejerna!
 
Påväg till jobbet klockan 5 på morgonen. Så vackört så!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback