Partaj med Therése!

Lördag 24 maj

Direkt efter öppet hus i stallet så svischade jag vidare upp till Falköping för att partaja ihop med min fina kusin Therése! Allting blev typ 2 timmar senare än vad jag hade planerat, så det blev lite (läs: mycket) stressdrickande innan vi sprang vidare till O'learys. Så kul att gå ut i Falköping, för till skillnad från här så känner jag ju faktiskt folk där haha. Träffar alltid gamla klasskompisar, barndomsvänner och jobbarkompisar. Kul kul :)
 
Vet inte riktigt vad det är för fel på Therése och mig, men när vi träffas blir vi alltid så..flippade. Helt superflummiga! Hur kul som helst! Och när man kollar på bilderna i mobilen dagen efter ser det ut såhär, HAHA!
 
Försöker vara seriösa // Det seriösa håller inte speciellt länge
 
HAHA! Alltså, Theréses tänder?!! xD Och eh..mitt fejs?
 
Okej, där spårade det ut // Ja, en av oss är fin i alla fal haha!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback