Nytt från Sweden Rock.

Självklart köptes det lite grejer på Sweden Rock bland alla försäljningsstånd. Hade gärna gått och kollat bland de flummigaste (och enligt mig roligaste) grejerna, men hade en sambo med mig som inte verkade tycka att det var sådär svinkul så vi kollade mest på bandtröjor och patchar. Hittade även en sviiiinsnygg väska, men sa att jag skulle vänta och suga på den karamellen, och sen glömde jag helt enkelt av den. Så det var väl inte meningen att jag skulle ha den. Eller något.
 
Iron Maiden, Black Sabbath och Motörhead. Vet inte om jag ska behålla dem som t-shirts eller klippa till linnen. Ska hur som helst försöka sy lite i dem så de blir lite figursydda. Hur det nu ska gå..
 
Accept och Motörhead. De har legat fuktiga och ihopskrynklade i en plastkasse i en och en halv vecka, därför de ser förjävliga ut :D Får börja ta fram mina sjukligt bra (eh) sykunskaper från högstadiet på allvar nu när jag ska sy fast backpatchar, haha! Får nog använda plattången på dem först.
 
Och sen var det komössan också ja, haha..Den fick jag av en helt okänd, full och skum tant som kom fram till mig. Hon petade mig i skrevet, satte på mig denna mössan på mig och gick, typ. Alltså, vafan?! HAHA! Ew.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback