Långt jävla hår!

Mitt hår växer som ogräs och snart når det stjärtskåran, höhö. Frissan klippte av säkert 5-7 cm i december, men tror att det har växt ikapp redan, om inte förbi. Helt sjukt, för jag färgar, tuperar, plattar, fönar och håller på som tusan med mitt hår, men jag klipper mig med typ 12-18 månaders mellanrum. Och då är det inte speciellt jätteslitet när jag sätter mig i frisörsstolen. Ska bli kul att se hur långt det kan bli :D Tänk om det kommer till knäväcken?! Nä fö fan, så klipper jag av det till stjärten igen. Jobbigt att behöva sätta upp det varje gång man ska baja.
 



Ditt hår är skitsnyggt verkligen! Älskar svart hår :)
Och din tatuering är to die for :o

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Whatsername

2014-06-01 // 18:13:28

Åh, vad avvis jag blir nu när jag läser detta. Jag fick jättedåligt hår efter min garviditet och tappade stora tussar så förra sommaren fick jag klippa mig killkort och då hade jag nästan ner till brösten... Nu håller jag på med ett schampoo som ska göra så att håret växer snabbare igen. Känns som att det funkar. :) Ska försöka hinna med att toppa mitt hår ikväll.

Svar: Usch, låter ju inte alls kul "/ Hört flera som har fått jättedåligt hår och tappat mängder när de gått igenom en graviditet, så vill inte ens tänka på dagen jag ska gå igenom det haha! Jaså, gör det? Kul i så fall :) Jag vet inte, jag är lite anti produkter som påstår sig göra att håret växer snabbare.. Hur snabbt håret växer och vilken kvalité det har kommer inifrån. Så oljor, schampon och div andra produkter som säger sig få håret att växa snabbt bojkottar jag och satsar på att ta hand om min kropp istället. En kropp som mår bra = ett hår som mår bra :)
Whatsername

2014-06-02 // 12:26:53

Åh är verkligen så himla avundsjuk!! Mitt hår växer verkligen inte alls längre.. :( Den har stannat i längden jag har nu.. haft det i ca 2 år nu, och då varken plattar eller tuperar jag det. använder bara lite hårspray för att inte det ska bli så statiskt. färgar typ var 4e månad. wäh, sämst hårkvalité!

Svar: Ohfan, fan vad tråkigt "/ Men hade inte du jäkligt långt hår förut? Konstigt att det bara bestämmer sig för att det inte vill bli jättelångt längre :o haha!
Och hallåååå! Jag kommer inte in på din bloooggg! :o
Whatsername

2014-06-16 // 19:29:16

Nej brukar ha löshår haha... ja så trist att det inte växt :( klippte av allt 2008, dvs typ 6 år sedan! efter det så blev det aldrig långt igen :/

2014-06-16 // 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback