Ålleberg

Söndag 25 maj, mors dag.
 
Dagen efter att jag hade festat med Therése så var det mors dag. Jag vaknade obakis och pysslade med min bil, så den fick sig både en tvätt och blev städad. Väldigt välbehövligt med alla hästhår! Sen fick vi besök av en nära vän till familjen som vi satt och tjötade med ute på altanen innan pappa, syster och jag åkte och hämtade upp farmor för att käka uppe på Ålleberg. God mat och superfin utsikt över Falköping :) Vi träffade även en gammal jobbarkompis till mamma och mig och även en kusin till oss. Kul att man träffar på folk man känner när man ändå är uppe och hälsar på!
Efter maten så åkte vi och lämnade stora, röda rosor till mamma på minneslunden ♥ Det är inte försen nu, över ett halvår senare, som man verkligen fattar att mamma är borta. Jag har liksom accepterat det innan, men hjärnan hade ändå inte riktigt förstått det. Det är såklart fortfarande väldigt tomt och jag saknar henne så otroligt mycket varje varje dag. Och tanken på att man inte kommer fortsätta att skapa roliga minnen tillsammans med sin mamma är så jäkla konstig. Som tur är har vi väldigt många fina minnen att tänka tillbaka på :) 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback