Tisdag.

Gomorron gomorron! Det har varit en stressig jobbhelg, så här har det ekat ganska tomt (förutom tidsinställda inlägg). Sen så var ju Olle hemma en sväng i helgen också så vi passade på att spendera lönen :) Ska bli skönt när han kommer hem om några dagar och allt blir som vanligt igen, det är såå tomt och tråkigt utan honom!
 
Av någon anledning så fick jag för mig att kolla på fastighetsägarens hemsida, och sista anmälningsdagen för våran lägenhet är idag. Fick precis lite panik. Jag tror inte att folk bryr sig, men när jag visar lägenheten så vill jag inte att det ligger pryttlar och kartonger framme. Blir nog ett litet panikröj både före och efter jobbet idag. Är väl inte så kul att behöva snubbla över 100 par Converse, jeansvästar, shoppingkassar osv haha :)
 
Hittade förresten min drömtävling igår som TWIGGY la ut på sin blogg. Peter Jackson och de andra skaparna av LOTR och The Hobbit har bestämt sig för att ha en tävling! Vinnarna kommer få åka till Nya Zeeland och få se vart allting spelades in med egna ögon, och dessutom få se The Battle of The Five Armies tillsammans med Peter Jackson - innan den kommer ut på bio i resten av världen. Det här är ju den bästa tävlingen någonsin, är helt jävla salig!
 
 



WOA! JAG VILL VINNA DEN TÄVLINGEN!!!!!

Svar: Jag meeeed, hade varit så JÄVLA grymt! :D
Whatsername

2014-07-29 // 10:43:01

FUCKING AMAZING :'D

Svar: iiiiiihhhh jaaaaaa :D :D
Whatsername

2014-07-29 // 10:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback