Till Agnes!

Snygging på gårdagens 50-årsfest.

Agnes klagar på att jag aldrig uppdaterar bloggen, så jag får väl ta mig i kragen! 
Igår: åkte på 50-årsfest direkt efter jobbet, därav den snygga outfittan. Käkade god mat och hade sjukt kul, men var tvungen att sticka hem tidigt eftersom det är kneg idag.
Idag: jobb hela dagen. Sjukt bra betalt på söndagar, så augustiplånkan jublar och slår frivolter.
Annars: Sotis har inte kommit hem än :( både jag och andra runt om har sett honom i veckan, men han är så jäkla rädd och svår att fånga. Men folk är så himla snälla; grannar håller ögonen öppna, flera stycken har ringt när de har sett honom, efterlysningen har över 300 delningar på Facebook, folk jag inte ens känner har varit ute och letat och ropat. Folk är så otroligt snälla och hjälpsamma! :)



Hihi Tack:D Nu blev jag nöjd när jag klickade in här på morgonen :) Klickade ju inte heller i onödan då woop woop! Älskar bilden för övrigt <3

Svar: Bra att jag gör dig glaaaad! Haha tack, visst ären snögger?! :*
Whatsername

2014-07-06 // 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback