Onsdag.

Godmorgon!
Klockan är inte 9 än och det är redan sviiinvarmt. Idag är jag ledig och hade tänkt åka och rida ganska snart så det inte hinner bli kokande hett, och sen i eftermiddag ska Olle och jag åka och kolla på lägenheten! Yep, vi fick erbjunade på den och vi står först i kön :D Vi tycker dock att den är lite för dyr och att hoppet i hyran från det vi har nu blir ganska stort..1600 kronor dyrare för att vara eakt. Men vem vet, den kanske är jääättefin och värd varenda krona? Så det ska bli spännande att kolla på den :)
Dessutom, den vi bor i nu har ju Olle flyttat in hos mig i, men om vi bestämmer oss för denna så blir det ju mer att vi flyttar till våran lägenhet tillsammans. Svårt att förklara, men hoppas någon fattar haha.
 
Hade kort dag på jobbet igår vilket kändes otroligt skönt. Det är inte bara svinmycket folk nu i semetertider, utan det är så jääävla varmt i varuhuset också! Även på morgonen innan varuhuset har öppnat. Man kan liksom bara stå helt stilla på golvet och svetten bara rinner, helt sjukt är det. Så man känner ju sig lagom fräsch när man kommer hem och har svettats som en gris sen klockan 6 på morgonen..
I alla fall. Efter jobbet åkte jag till stallet och såg fram emot en utetur på Prins. Men vad händer när jag håller på att fixa iordning honom? Det börjar såklart regna och mullra. Så jag skippade uteritten och red i paddocken tills det brakade för mycket i himlen. Och preciiis när jag kom tillbaka till stallet så började det att hällregna, sån jäkla timing! Och sen brakade åskan loss så det skakade i marken, haha. Mysigt :)
Så eftersom det inte blev någon tur igår så får den bli idag istället. Håll tummarna för att han inte är på rädd-för-allt-humör.
Tjing tjing!
 
Från Sweden Rock. Bara 329 dagar kvar till SRF 2015!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback