Nytt!

Det är verkligen inte ofta som jag köper nya kläder, men igår så hittade jag en kimono/tunika på rean. Det var den sista de hade och den är i XS, men det gick ju finfint ändå. Perfekt nu när det är så varmt!
 
 



åh, är den från Lindex? Tror att jag har en likadan i så fall ;)
btw så är din nya bloggdesign skitsnygg!!

Svar: Den är från Lindex! :D Haha, vad kul! Du la upp bild på den när du köpte den va? Har nog ett liiitet minne av att jag såg en fin kimono där för inte allt för länge sen :)Åh, tack så mycket fina du! :D
Whatsername

2014-07-24 // 15:26:51

Fin, passar dig!

Svar: Tack så mycket! :)
Whatsername

2014-07-24 // 18:51:43

Me like!

Svar: :* :* :*
Whatsername

2014-07-24 // 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback