Musikhöst!

Denna hösten kommer verkligen bli awesome! Efter en sommar med massa jobb så är det flera spelningar att se fram emot; Edguy och Accept spelar helgen 20-21 september, Saxon den 9 november, och At the Gates 27 november, alla på Trädgårn i Göteborg. Sen icke att förglöma, jag ju iväg till Danmark med bland annat min systeryster och se fantastiska Lady Gaga den 27 september! Vi såg henne i Köpenhamn 2012 och konsterten var såå grym! Så det kommer bli hur kul som helst :) Konstigt nog har jag inte lyssnat på henne på jättelänge (hon är ju trots allt en av mina favoritisar), utan har varit väldigt insnöad på mina tre favoritband Motörhead, Accept och Iron Maiden det senaste..detta måste ändras på!
 
Telephone är fortfarande min favoritlåt och favoritmusikvideo med Mother Monster. Älskar kläderna, sminket, storyn.. Blev dock lite chockad när jag såg att det var över 4 år sedan som musikvideon kom ut. FYRA år? Vafan hände?
 



Åh skulle också vilja se Gaga men pengarna stoppar. Ytterligare en sak som suger med att bo högt upp i landet - kostar fan 3000:- om man ska vara en helg i stockholm och då ingår inte mat eller sånt ._.

Svar: Åh "/ Hoppas du kan se henne någon gång framöver, SÅ grym människa och artist! Jääklar vad dyrt! Vi ska ändå åka över till Danmark (vilket är sjukt smidigt att göra härifrån) och vi kommer vara 4 tjejer som roadtrippar över, vilket gör att det bara kostar några hundra per person. Plus hotell och så då. Känner att jag kanske ska vara tacksam över att bo här, haha.
Whatsername

2014-07-17 // 22:44:37

Ryktas att Motörhead kommer på Way Out West :)

Svar: Jag hörde talas om detta! Lite sugigt dock att de (antagligen) ska spela på torsdagen. Men jag vill väldigt gärna se dem, så det kanske blir en tripp dit :D
Whatsername

2014-07-17 // 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback