Ledig fredag!

Har haft en väldigt bra ledig dag! Vaknade av att solen lös på mig så jag höll på att få värmeslag. Myste med Benjamin i sängen i en timme innan jag åkte iväg till stallet och red en nyskodd Prins som kändes helt fantastisk. Tölten blir bättre och bättre, han är väldigt lyhörd för hjälperna, kan skänkelvikning, rygga, bak- och framdelsvändning utan några problem. Känns så fantastiskt när vi bara klickar vissa stunder under passet och dansar runt tillsammans, sån härlig känsla!
 
Efter ridpasset så tog jag en raggardusch och åkte och tatuerade mig hos Martin. Linjerna på hänglåset blev tillsnyggade, skallen fick lite mer svart i sig, och så påbörjades det lite skuggning runt om så allt inte ser så platt och tråkigt ut. Har en känsla av att det här kommer bli riktigt bra :) Somnade till en stund under tiden vilket var jäkligt gött, men mot slutet var jag väldigt öm och det gjorde riktigt jävla ont. Svullnade upp väldigt mycket också, vilket jag inte brukar göra annars. Såg ut som att jag hade feta blåsor på benen! Vet inte om det berodde på värmen. Vi höll verkligen på att smälta bort; typ 30 grader varmt och varken AC eller någon fläkt. Att vi svettades som grisar är en jävla underdrift! Min teckning som tatueringarna är uppmålade på låg lite under mitt arsle, men efter lite go rövsvett så var ju den teckningen inte så fin längre, hahaha! Så himla mysigt :D
 
När jag kom hem från tatueringsstudion så hade min älskade fina underbara sambo precis kommit innanför dörren! Vi har bara träffats några ynka timmar de senaste två veckorna, så det blev lite puss- och kramkalas innan vi beställde pizza och tjockade ner oss i soffan. Härligt att ha min andra hälft hemma! ..tills han åker på måndag igen, he he heeee. Det suger.
 
 
 
Mysigt svettigt!
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback