Guldklimpen!

Försökte få lite bilder på guldklimpen igår i det urtjusiga pannbandet som jag köpte på mässan på Göteborg Horse Show i våras (bättre sent än aldrig?). Pannbandet har Perfect Sit of Sweden's logga på sig, men jag köpte det inte i deras monter, såaatteeee..men jag antar att det är därifrån? Lite för dyrt, men hur fint som helst i alla fall :) Lyckades inte fånga färgen så bra, men det har jättefina 10 mm stora gröna, grågröna och vita pärlor tillsammans med guldrondeller. Nu ska vi bara hitta en fin mörkbrun nosgrimma, inte så snyggt matchat med en svart till mörkbrunt träns, ehe :) Aja, inte det största problemet här i världen.
 
 



ÅH, vill också ha ett av deras pärlpannband :(

Svar: Jaa, de är så sjukt fina! Vill ha massa fler, men då lär det verkligen bli hål i plånboken :(
Whatsername

2014-07-26 // 18:57:30

~Dagens fråga hos mig hittar du här: http://www.nattstad.se/idahtt/sidecut-ar-snyggt-om-man-passar-i-det-14849026
Minitävling där du ska gissa vad det jag är beställt är: http://www.nattstad.se/idahtt/inom-3-dagar-ska-jag-ha-fatt-det-14824765
Ledtråd i minitävlingen: Tillverkning.
Hoppas du vill delta :) Förlåt om du inte gillar sånt här! ~

2014-07-28 // 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback