Fingers crossed!

Igår lämnde Olle och jag en intresseanmälan på en ny lägenhet! Vi trivs bra i den vi bor i nu; vi har bra grannar, stooor balkong, stort kök, hyftat nyrenoverat badrum. Men nu när Olle har fått fast heltidsjobb (Har jag berättat det förresten?!) så vill vi gärna gradera upp oss lite och har pratat ett tag om att försöka få tag på en trea. Och igår kom det ut just en trea! Vi har blivit så bortskämda med stor balkong, så jag tycker denna är så jäkla liten..men å andra sidan har lägenheten diskmaskin, två stycken klädkammare, och hyfsat nyrenoverat kök och badrum. Dessutom så ligger det mycket lugnare än vad vi bor nu, för vi bor mitt emellan järnvägsspåret och en väg med mycket och tung trafik. Men sen så ska man hosta upp mer än en tusenlapp mer för den andra lägenheten också. Så man får väga för- och nackdelar hela tiden! Oh well, vi får hoppas att vi har tillräckligt med poäng så vi i alla fall får kolla på den, så bestämmer vi oss efter det :) HOPPAS HOPPAS! Det bästa är att det inte är alls långt att flytta i så fall, sisådär 400-500 meter, haha!
 
 



Håller tummarna!

Svar: Tack :)
Whatsername

2014-07-01 // 10:56:34

Ååh va kul! Hoppas ni får den! Jag vill också ha en trea :( Men darnab vägrar ju flytta innan det blir till hus för det är så jobbigt o flytta xD

Svar: Haha, vilken latmask han är! xD Du får hitta en fin trea och övertala honom med förbjudna metoder ;)
Whatsername

2014-07-03 // 09:53:27

Kul att uppgradera sig lite :)

Svar: Ja det är det verkligen! :)
Whatsername

2014-07-12 // 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback