Tävlingsplaner!

Idag var jag äntligen iväg till stallet för att hälsa på och för att rida Prins. Andra gången på säkert 7 veckor som jag satt i sadeln igen, verkligen medicin för själen! Åsens Gård är ju som min andra familj, så ni kan ju gissa hur konstigt det har känts att inte ha varit där. Madde och jag började dessutom att småplanera lite inför den närmsta framtiden; från och med måndag så kommer jag att vara i stallet igen. Två dagar i veckan till att börja med, så jag drar igång med vardagen lite försiktigt. Innan har jag ju varit där tre dagar i veckan och hjälpt till med allt möjligt och oftast hunnit rida Prins de dagarna, plus åkt dit fler dagar och bara ridit om jag har velat det. Dessutom pratade vi lite om min alldeles egna ridskolegrupp som jag kommer få undervisa denna terminen (så sjukt kul!) och att hela gänget planerar att åka och tävla i mars! Det är en inofficiell inomhustävling som arrangeras av Fálki. Känns som att det kan vara bra att börja med för mig och Prins eftersom han är ung, grön och ofärdig, men absolut bra för honom att få komma ut lite! Sjukt kul att ha det att se fram emot nu till våren! :)
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback