Ofärdiga teckningar.

Jag börjar ana ett mönster när jag inte gör färdigt mina teckningar. Ansiktet (som enligt mig är det roligaste att teckna) gör jag alltid först, men när det kommer till håret så är det inte lika roligt längre, he he. Så därför brukar det ofta se ut som det gör här under innan jag får tummen ur..vilket brukar ta ett tag. Som bilden på Angelina Jolie, det var säkert två år sen som jag tecknade på den sist. Kanske dags att ta tag i den snart?
 
 



Fint!! Jag är likadan... lämnar alla mina teckningar halvfärdiga x)

Svar: Tack så mycket! Haha, jaså? ^^ Men det är ju liksom roligast i början när man är pepp på den, men sen när allt det "tråkiga" är kvar så är det inte lika roligt längre xD
Whatsername

2014-01-19 // 16:03:02

Jag vet inte. Först är jag jättepepp, men sedan blir jag liksom less på att rita och slutar. Tänker att jag kan fortsätta sedan, och glömmer bort x)
Fast till skillnad från dig gillar jag att rita håret. Om jag ska använda färg är det det jag brukar fastna i...

Svar: Haha, känner igen det där ^^ Åh, lär mig gilla teckna hååååR!
Whatsername

2014-01-20 // 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback