Nya pluggar, tack.

Mina töjningar har självtöjt sig lite, så det skulle inte sitta fel med några nya fina pluggar och tunnlar. DEN HÄR sidan har flera tjusiga som jag väldigt gärna skulle vilja klicka hem. Känner mig dock lite osäker med att skicka efter saker från Amerikat, känns som att jag skulle ha oturen att få betala en fet tullavgift, bara för att.
Crazy Factory har jag dock klickat hem saker från förut och de har både bra priser och snabb leverans, så är väldans sugen på att köpa några nya fina pluggar därifrån.
 
 
 



Den sidan jag beställde ifrån. o just dom pluggarna jag köpt juh ;) go for it!! <3

Svar: HAHA nej på riktigt?! xD Ska minsann när jag har tagit mod till mig och vågar beställa från US and A ;) <3
Whatsername

2014-01-10 // 21:03:16

jaaa,de var ju dom jag la upp på instagram smartass :D <3 Är typ dom snyggaste från den sidan! men blir o göra sånna själv framöver hittat typ ALLT hon verkar använda på massa sidor, o köpt ramar för 29 spänn så är du snäll detta år så kanske du får en myuuuuucho tidig julklapp utav mig :D <3 pöss

Svar: Jasåååå, ahah! *kännermigefterbliven*Är det det som du har pysslat med och lagt upp på instagram? ååååh, tell mee wheere to find it! Me wants to pyssla! Men jag är ju alltid snäll ;) <3 pöss
Whatsername

2014-01-11 // 13:22:15

hon verkar använda på sina pluggar från sidan* var nog meningen att jag skulle skriva hahae

2014-01-11 // 13:22:47

panduro, internet på lite allamöjliga sidor o nu ska jag förmodligen beställa lite från ETSY :D kom oo pyssslaaaa <3 sökt bara lite efter ramar,döskallar o allt o tatt från gamla smycken o så :D

Svar: Vaaa?! Panduro finns ju för fan i Ullared, måste kolla deras hemsida på det finns något tjusigt!
Whatsername

2014-01-11 // 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback