Jävligt snygg utfitta.

Lever i den hära nuförtiden. Jävligt osmickrande när den är så ofigursydd, men ack så skön att ha på sig! Lämnar såklart inte hemmet med den på mig, nevvah evvah! Men tycker att den minsan är lite festlig att luffsa omkring med här hemma. HAHA.
Härnäst ska jag svida om till det jag har på mig när jag inte går i den här; ridkläder. Med ett par feta termobyxor och en vinterjacka på det också. Härligt med en sån omväxling på utfittorna!
 
Alltså..vad har jag i pannan?! Haha!
 



sv: Tack så mycket :)
Oj, jag beklagar sorgen. Jag ska gråta och jag ska försöka klara mig igenom begravningen, väldigt jobbigt att se mormor så uppriven som förlorat sin son :/ Men jag ska göra mitt bästa, tack så mycket.

2014-01-19 // 14:38:21

Nice onepiece! Grym blogg också för övrigt!

Svar: Spanx! Och tack detsamma :)
Whatsername

2014-01-21 // 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback