Gamla gubbar.

Antar att de flesta har hört nyheten om att Mötley Crüe lägger av efter deras Farewell-tour. Jag är inget fan av Mötley, jag känner igen deras låtar när jag hör dem men det är ingenting jag lyssnar på. Har dock läst The Dirt och tycker att den är himla bra! Men annars..näe. Så jag bryr mig väl helt ärligt inte alls att de lägger av. Men jag börjar istället att tänka på banden jag gillar. Min top five (Iron Maiden, Motörhead, Accept, Judas Priest, W.A.S.P) består bara av gamla gubbar, och inte kommer de hålla på hur länge som helst. Lemmy är skruttig (och gammal!) som fan, Bruce har inte längre samma stämma som han en gång hade.. Karlslok och jag pratade faktiskt om detta härom dagen, om att Maiden säkert inte kommer hålla på så länge till. Trist. Jävligt trist. Jag menar, vilka band kommer ersätta dem som lägger av?! You tell me.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback