Apport!

Ja alltså, haha..vad ska jag säga. I eftermiddags så satt vi bakfulla och kollade på något naturprogram på TV när Torsten ville leka med en av alla kattleksaker. Jag slängde iväg den så han kunde springa efter (så kul att kolla på för han är så jäkla snabb!) och busa med den. Men vad händer då? Jo, han kommer tillbaka med leksaken till mig och vill att jag ska kasta iväg den igen! Så vi höll på och kastade apport i över en timme, haha! Tänk att inte bara en av mina katter (tror jag har visat här när Kosmos apporterar?), utan att båda apporterar! Och att jag inte har lärt dem, utan att de har börjat helt av sig själv. Sjukt kul :D
 
 



Vad kul med apporterande katter! Min gjorde det ibland då han var mindre, men verkar ha slutat nu D:

Svar: Haha ja, kul att ha dem till något annat än att klappa på ;) Konstigt :o Min andra som är 1,5 år apporterade jättemycket innan den lille kom, men gör det inte alls lika mycket längre. Vill inte att han slutar D:
Whatsername

2014-01-09 // 22:42:06

Både din äldre och min kanske börjar igen. Precis som människor kanske de tröttnar på saker ibland. Min Jamie tyckte tex om en boll jättemycket första tiden, rörde den inte i ett halvår men har nu börjat älska bollen igen :)

Svar: Man kan ju alltid hoppas i alla fall :) Så är det säkert! Jag menar, samma leksak kan ju inte vara så jävla kul varje dag, året om. Lite omväxling är ju aldrig fel liksom ;) Min äldre har 2 speciella bollar (HAHA! Det lät nog fel!) som han apporterar med, vägrar göra det med några andra än dem. Han är fortfarande lika galen i dem och hoppar högt av lycka när jag slänger iväg en av dem, men han kommer fan inte tillbaka med den längre :(
Whatsername

2014-01-09 // 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback