Sjukstuga

Oj oj oj, vad det är synd om mig. Jag har gått och blivit sjuk; sprängande bihålor, feber, fruktansvärt ont i halsen, värk i hela kroppen. Har legat däckad på soffan i snart två dygn och känt mig väldans ynklig. Febern har lugnat ner sig idag och vi har varit på apoteket och storhandlat ont-i-halsen-grejer så nu kan jag äta hyfsat normalt igen (det tar i alla fall inte en timme att få i sig typ yoghurt, haha). Eftersom jag mår bättre ikväll så ska jag baske mig passa på att måla alla 20 naglar, ser inget vackert ut alls just nu. Och så ska jag äta semla! Jävligt intressant!
 




lät ju inget vidare hörru, men krya på dig fina du!

Svar: Tack så mycket sötis!
Whatsername

2014-02-20 // 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback