Photography.

En dröm jag har, och som jag haft i flera år nu, är att skaffa en bra kamera och bli riktigt duktig på att fotografera. Jag är medveten om att bara för att man råkar ha en hysfsat bra kamera så blir det inte automatiskt bra bilder, utan det spelar ju faktiskt roll vem som står bakom kameran, hä hä. Men det känns som att förutsättningarna för att kunna utvecklas och lära sig skulle vara lite bättre. Tyvärr så finns det hundra andra grejer som prioriteras högre än en systemkamera.
Tills denna drömmen går i uppfyllelse så får jag helt enkelt kolla på andras bilder och inspireras! Och jag har hittat en tjej (Gígja D. Einarsdottir) som är väldigt duktig på att fånga de underbara islandshästarna på bild. HÄR är hennes hemsida, och HÄR är hennes Flickr.
 
Någon som har tips på duktiga fotografer? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback