Göteborg Horse Show

Oj vilken lång dag det blev idag! Upp i ottan och åkte till stallet, hjälpte till att släppa ut hästarna och alla stallsysslor. Sen så susade vi in till Göteborg Horse Show! Vi traskade runt på mässan i fem timmar, kollade på en islandshäst-clinic och träffade massor av folk. Det fanns så jäkla mycket snyggt; jag kom hem med tre par nya ridbyxor, och Prins fick en ny grimma, ett broderat schabrak och väääärldens fiiinasteee pannband! Allting (ehm, förutom ridbyxorna) går i grönt och ska användas på tävlingspremiären den 22 mars :)
Sen på kvällen så var det teorilektioner i stallet, så vi hade teori för min lilla grupp som jag har och sen var jag med på teorin med gruppen jag rider i. Sen när jag kom hem hade karlslok gjort tacos, smarr smarr! Lär ju däcka i soffan vilken minut som helst. 

En av tjejerna och hennes mamma hade bakat dessa söta kärleksmumsen! :)





Gott :)

2014-02-28 // 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback