God morgon!

Här har det varit tyst ja, haha. Arbetsförmedlingen har skickat mig till Eductus, för de tycker tydligen att det är bättre att jag hänger där än har praktik som jag hade som förslag..ohwell, börjar snart på Gekås igen. 
Så det är på Eductus som jag har varit hela veckan, och sen varit i stallet efteråt de flesta dagarna så det har blivit låånga dagar. Prins ligger i hårdträning just nu inför vår tävlingspremiär i mars. Han måste framförallt gå ner i vikt så han ska ridas så mycket som möjligt.
 
Igår svämmade Facebook och Instagram över med bilder på rosor, hjärtan och massa gulligull. Inte riktigt min och min sambos melodi, utan igår kväll blev det blev rester från dagen innan, chips, dipp, cola och en bra film. Men vi myste ner oss i soffan så ordentligt så jag totaldäckade typ 5 minuter in i filmen, haha! Happy Valentines Day, älskling!
 
Idag ska jag ha en turridning på dagen och ikväll åker jag ner till Falkenberg och festar. Bra helg!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback