Mini-julafton

Så länge Olle och jag har bott ihop (vilket faktiskt är två är nu ^^) så har vi firat jul på två olika håll hos våra egna familjer. Samma sak i år, och eftersom jag jobbade kvällen innan julafton och skulle åka upp till Falköping direkt efter så hade vi vår egna lilla jul redan den 22a. Vi hade ett mini-julbord, gav varandra julklappar (de som hade hunnit komma fram) och hade det mysigt.
 
 
 
 
 
 



Åh så mysigt det såg ut! Själv låg jag i kräksjukan på självaste julafton, så jag låg ensam hemma och glodde LOTR och öppnade julklappar hahaha. Har fortfarande knappt kunnat äta julmaten!!!

Svar: Ja, kul att ha lite mys hemma också även om man ska bort :) åh stackare! Jäkla sjukdomar..tur du kunde trösta dig med lite LOTR ;)
Whatsername

2014-12-31 // 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback