Min typ av kväll

Karlslok är iväg på annat, så jag är ensam hemma, njuter av ensamheten och äter rester från igår. Katterna kutar omkring som idioter genom hela lägenheten och busar med varandra (okej, nu satte sig Kosmos precis bredvid mig och började tigga. Ovanligt..) och jag kollar på dokumentärer. Precis min typ av kväll!

Imorgon ska jag till tandläkaren. Ska bli så jävla skönt, men är samtidigt nervös. Har haft väldans massa problem med två visdomständer det senaste och har till och med svårt för att tugga. Vill helst bara bli av med dem eftersom de har varit besvärliga i några år nu, men samtidigt är jag livrädd för att dra ut dem! Har aldrig gjort det hos tandläkaren men tyckte det var läskigt och obehagligt att tappa mjölktänderna, haha! Nu går väl det över huvud taget inte att jämföra, men ändå. Vet att om jag någon gång kommer dra ut en tand så kommer jag få bedövning och knappt hinna fatta att de börjat dra ut den innan allt är klart, men tycker ändå att det är sjukt obehagligt med tanken på att dra ut tänder. Usch.

Ocharmig, ful och suddig mobilbild. Sorry.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback