#detblirjuländå

Jag älskar årets julreklam från Ikea, garvade högt första gången jag såg den på TV för några veckor sedan. Stor igenkänningsfaktor på de flesta grejerna, hähä.
 



haha klockren ju !

Svar: :D
Whatsername

2014-12-02 // 13:43:33

Haha, tycker så synd om dom

Svar: Haha jag med, men samtidigt har man så himla stor igenkänningsfaktor så det blir ju kul :D
Whatsername

2014-12-02 // 20:39:42

hahah love iiiit!! Känner framförallt igen det där med att skriva fina etiketter...... Ska bli rätt gött att slippa allt julstök ett år ;)

Svar: Haha jag med! Och trassliga ljusslingan xD Förstår det, njuuuut av värmen ;)
Whatsername

2014-12-06 // 03:26:43

Älskar också den! haha

Känns lite betryggande på något vis samtidigt, haha.

Svar: Haha eller hur! Att man inte är helt misslyckad, trots allt ;)
Whatsername

2014-12-15 // 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback