Utfitta - hippiebyxor.

Hippiebyxor? Igen aning om så är fallet, men de är stora, luftiga och supersköna. Knallrosa med någon slags batikmönster på. Inte alls min stil egentligen, men tycker ändå att de är superhäftiga! Och de är perfekta att ha på sig idag eftersom jag ändå bara ska greja här hemma och springa upp och ner från tvättsugan. Har dessutom tidsinställt typ 7 stycken inlägg för de kommande dagarna, så detta blir ju en väldigt effektiv ledig dag. Och så ska jag hinna laga mat också! Pjuh. Och i bakgrunden rullar The Lord of the Rings-triologin och håller mig sällskap. Fan vad jag älskar de filmerna!
 
 
 
Someone needs a manicure..
 



Tror aldrig jag har sett dig i rooosa!

Svar: Du som har snokat så på min insta borde ha sett mig i en knallrosa springjacka, haha! :D
Whatsername

2014-08-09 // 11:57:58

LOTR for life ♥ och byxorna såg ju riktigt mysiga ut :D

Svar: De är suuuupermysiga! :D
Whatsername

2014-08-10 // 11:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback