Tisdag.

Idag har jag gått upp i ottan, släppt ut hästar, mockat åt alla 12, fixat med de andra stallsysslorna, ridit Prinsen, och varit ute och traskat med två pållar. Och allt det hann jag med innan lunch, jäklar vad det gick undan när jag mockade skit! Och det bästa av allt är att det har varit uppehåll (men blåsigt som fan!), och precis när jag kom hem så började det att hällregna, haha. 
Nu ska jag krypa in under täcket och ta mig en lång lur. Det bästa med sånt här väder är ju lätt när man sitter inne och bara gosar in sig i varma täcken och filtar. Då är hösten rätt okej :)
Filmmys och soppa ikväll, rätt okej det också!

Jag har sett för trött och sleten ut idag för att kunna fastna på bild, så mina gröna (och jävligt fula) gummistövlar får stå för poserandet istället!





















Vilken söting :D och skitig sådan! Haha! Tänk att dem aldrig kan hålla sig rena ..

Svar: Hihi, visst är han?! :3 Mysig blogg ni har förresten!
Whatsername

2014-08-29 // 11:11:26

Hej!
Gillar ditt ilägg, inget fel på stövlarna, ska synas att dom används. Hoppas dom lever vidare.

2020-06-18 // 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback