Tävling bokad!

I helgen så anmälde vi oss för tävling; Djarfurs Klubbmästerskap i september! Det blir min och Prins tredje tävling och det ska bli superkul att komma ut igen. Trimmade honom senast idag i paddocken, och han känns ganska fin! Det jobbiga som var förra veckan var inte alls lika påtagligt, så har fått upp hoppet lite igen, he he. Dessutom så ska jag investera i ett par nya viktboots lagom till tävlingen! Maxvikten på tävling är 250 gram, men de jag har på Prins när jag tränar är 280 gram så jag får alltså inte tävla med dem. Så efter nästa lön ska ett par 250 grams Magic Boots från Top Reiter beställas! Tjoho! :D
 
Översta bilden från vår allra första tävling i mars där vi kom till final i tregången och hamlade på fjärde plats och fick en röd fin rosett! Var stolt som en jäkla tupp, haha! Men fan vad fet han var..De tre andra bilderna är från vår andra tävling i maj. Väldigt mycket snyggare i kroppen var han där/är nu :)
 
 
 
 



hästar är så fina, jag önskar jag vågade vara i närheten av dom haha..!

2014-08-13 // 09:25:28

hästar är så fina, jag önskar jag vågade vara i närheten av dom haha..!

Svar: Ja, de är fantastiska! Jaså är du rädd? Synd "/ De är verkligen underbara djur :)
Whatsername

2014-08-13 // 09:25:28

SV: Jo jag är rädd. Blev avkastad som liten av en häst, klarade mig tack och lov utan skador men endå :/

Svar: Usch då "/ inte så konstigt att du blev rädd!
Whatsername

2014-08-13 // 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback