Shoppingtisdag!

Jobbat klart för dagen. Skönt med kortdag! Och det bästa är att Olle har tidiga skiftet denna veckan och har redan slutat för dagen, så just nu är han påväg hit till Ullared så vi kan ta en liten shoppingrunda tillsammans. Ska kolla efter ett par vita ridbyxor som jag tänkte premiäranvända på klubbmästerskapet i september :) Annars så är det inget speciellt som ska inhandlas, bara lite basic saker.

Just nu är jag allt annat än pigg och fräsch, så får bjuda på en bild från förra veckan när jag var det. Hade sovit som en liten gris och lyssnade på death metal innan jobbet. Kan ju inte bli bättre!



 



ååh jobbar du på ullared :D

Svar: Jobbar på Gekås, som ligger i Ullared ;) höhö. Tredje säsongen jag jobbar där. Detta är sista veckan jag jobbar för i sommar, sedan är det några veckors uppehåll innan höstsäsongen drar igång :)
Whatsername

2014-08-13 // 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback