Nytt in, till ett tonårsrum.

När vi var i Kungsbacka för ett par veckor sedan så delade Olle och jag på oss så vi skulle hinna kolla på våra saker eftersom vi hade så kort om tid på oss. Mitt i allt ringde karlslok och sa att han hade köpt en present till mig. Jag som älskar presenter och överraskningar började såklart att drömma mig bort till stora godisskålar, chipspåsar och så vidare. När affärerna sen hade stängt och vi hade satt oss i bilen så visade han vad han hade köpt; en Iron Maiden-mugg till sig själv, och en Black Sabbath-mugg till mig. Väldigt oväntat! Jag som hatar kaffe och nästan aldrig dricker något annat än vatten höjde undrande på ögonbrynen. Vet inte riktigt vad jag ska ha den till, äta yoghurt ur kanske? Haha. Roligt, för jag stod inne på Indiska och kollade på jättefina muggar och tänkte att vi skulle byta ut några fula som vi har, ännu bättre när de nästan var gratis på rean..men jag struntade i det. Och så kommer Olle från ingenstans och köper muggar som passar i ett tonårsrum, haha. Ja ja, då har han något att dricka morgonkaffet ur som i alla fall han tycker är snyggt :)
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback