Ny header!

Hundra gånger bättre än den som var innan, och inte alls så svårt att fixa som jag trodde att det skulle vara! Självklart med citat/låttext/whatever från ett av mina favoritband. Vet dock inte om jag är nöjd, än. Det får vi se :)
 
FÖRE:
 
EFTER:
 



ååh får man komma med förslag? :D Tycker den du har nu är snyggare men tycker att man ska se lite av ditt lååånga fina hår! som man gjorde på den gamla :P och att du ska ha linne under västen så man inte ser tshirt armarna och man kanske skulle se lite av din tatuering ist :> men annars gillar jag den :> eheee

Svar: Självklart, gillar förslag! :D
Ja, jag ville också ha med håret men svårt att fixa och veta att back patchen kommer med snyggt när man kör på självutlösare "/ får fixa ny när någon kan ta kort, typ du ;) ;) ;) och då kör vi med linne istället så tatuäringen kommer med :*
Whatsername

2014-08-17 // 11:07:38

Sjukt cool :D

Svar: Tack! :D
Whatsername

2014-08-17 // 20:37:17

Det blev riktigt bra!

Svar: Tack så mycket!
Whatsername

2014-08-22 // 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback