Maleficent

Varför har jag inte sett denna filmen tidigare?! Gillar den som tusan, Angelina gör rollen som en ond Maleficent så jävla bra! En av favoritscenerna är lätt denna;
 



Har fortfarande inte sett den ._. Tycker om att gå på bio, men tycker det är sinnessjukt att innan jag åkt buss dit och hem, köpt biljetten och nå snacks så har det kostat nästan 300kr.. lite för mycket för mig att lägga ut på en film, såvida det inte är Hobbit .. :P

Svar: Va?! Helt sinnessjukt ju! Hur långt har du till närmsta biograf? :o
Whatsername

2014-08-20 // 23:10:22

Gillade också den där! Att de valde att ha från hennes perspektiv osv :)

Svar: Tycker jag också var kul :) och att det inte bara var massa gulliplutt, som det lätt blir i de klassiska Disneyfilmerna ^^
Whatsername

2014-08-22 // 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback