Golden Pillows.

Förra helgen när vi var i Falköping så hade min syster med sig ett par kuddar som hon inte längre ville ha. Jag tackade såklart inte nej till dem eftersom de är superfina! Det fattas några paljetter här och där, men vad gör det? När solen ligger på på eftermiddagen så glimmar det solkatter i hela vardagsrummet, supermysigt! Den ena fick pryda fotöljen, och den andra soffan.
 
 



Damn skulle vilja ha en sån där stol / fåtölj, ser så kungligt ut :3

Svar: Ja, jag älskar den! Även om vi inte sitter i den speciellt mycket så är den så fin att kolla på :) Mitt tips är Blocket! Finns hur mycket billiga rokoko-inspirerade möbler som helst där! :D
Whatsername

2014-08-13 // 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback