Long time no see

Här har det varit tyst länge ja..haha. Bara sisådär tre veckor sedan jag la upp någonting. Har massa annat att pyssla med + att jag inte har haft någon direkt lust att hålla på och fixa här så det har helt enkelt inte blivit av :) Några andra bloggar har jag inte läst på ett jävla tag heller, har ungefär 540 inlägg på Bloglovin' att plöja igenom. Och av någon väldigt konstig anledning så har jag blivit svindålig på att ta kort när jag är iväg på något. Innan var jag den som tog ungefär en miljon kort och folk trodde jag var dum i huvudet ungefär, men nu det senaste har jag ibland kommit hem och kommit på att jag inte har tagit en endaste litet kort. Vad händer?! Haha! Jag själv tycker att det är jättetråkigt när det blir så, så det måste absolut bli ändring på det!
 
Jag har i alla fall fått tummen ur och svarat på lite kommentarer, alltid något. Men sen så måste jag verkligen fixa en ny header för den tråkiga jag har nu vill jag bara spy på, men har noll inspiration till vad jag ska byta ut den med. Så vi får se när det händer, haha.
 
Oh well oh well. Nu ska jag snart iväg till stallet. Prins har tappat en sko, men idag kommer äntligen hovslagaren så vi kan börja hårdträna inför vår nästa tävling som bara är 19 dagar bort (hjälp!!). Sen när jag kommer hem kanske jag kan börja med att blogga ikapp, hä hä.. Fram tills dess får det bli en härlig höstbild på Prins och mig :)
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback