Välkommen hem till oss!

Älskar du att handdiska? Hjärtligt välkommen hem till oss för att röja i vårat kök! Jag bjuder på kaffe (fast du får göra det själv, vet inte hur man gör denna groteskt äckliga dryck) och djupfryst födelsedagstårta från maj i år. När du ändå är igång får du gärna vika våran tvätt också..

Skämt åsido. Jag vet inte hur många gånger Olle och jag har lovat varandra och oss själva att vi ska diska OFTA, helst varje dag, för att det inte ska se ut såhär. Men det går inte jättebra..vi båda verkligen hatar att diska, så det skjuts upp hela tiden. Är så jävla trött på att alltid ha ett äckligt kök. Blääää! Jag måste alltid ha rent och fräscht och allting ska stå på sin plats med millimeterprecision. Går alltid och plockar och rättar till saker utan att tänka på det, för allting måste stå helt rätt annars så kan jag inte sluta tänka på det och stör mig som fan. Jobbig människa jag är :D
Vet ni vad det värsta är? Att vi har en bänkdiskmaskin som vi fick helt gratis som bara står och väntar på att börja användas. Vi ska bara få tummarna ur och köpa någon slags slang och någon mojäng att sätta på kökskranen så den kan ta in vatten. Sen, SEN, kommer vi alltid ha ett fint och blänkande kök!

Welcome to my crib..
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback